Los 80 Principales és una proposta que rememora els èxits de la daurada dècada dels 80, tant d’àmbit nacional com internacional. El grup està format per 5 músics experimentats, alguns d’ells havien estat membres de la banda d’Ana Torroja, Lluís Llach o Antonio Orozco entre d’altres.
En els concerts podràs escoltar els «hits» més reeixits dels 80, cançons que van dibuixar la dècada més musical de tots els temps: «I want to break free» de Queen, «My Sharonna» de The Knack, «Video Kill the Radio star «de The Buggles,» Purple Rain «de Prince,» la chica de ayer «de Nacha Pop,» Insurreccion «de el Último de la fila … un viatge en el temps que et farà vibrar de principi a fi!
Empresa amb una llarga experiència en el món dels espectacles, la música, l'oci i la cultura.
El reconeixement dels companys de professió i dels clients que em treballat al llarg de la nostra trajectòria, avalen la nostra professionalitat i transparència.
C/ Savines, 1, 25200 Cervera
De dilluns a divendres de 9.00 h a 14.30 h
973 531 301
info@oa2produccions.cat